erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-20
13:21:59

Tappar suget
Jag tappar verkligen suget, inte på att blogga egentligen. Men att inte kunna göra den updaten som jag gjort hela tiden, videobloggar,bilder mer inlägg. . Nu blir det färre =/ Jag hoppas det kommer igång snart så jag kan köra på som vanligt igen. Har ju så mycket att skriva egentligen men hinner inte att sitta vid datorn hela tiden då jag har saker att göra.

Dagen såhär långt:
Släppte ut hästarna i morse, red Jolly innan det. Han var inte lika pigg idag mer normal, men han gick fint. Blev mest trav idag avslutade med lite galopp. I med att han vilat några dagar nu så vill jag inte köra igång pang bom. Saknar att hoppa dock :D Men det blir väl i nästa vecka så :) Härligt väder idag med, så skönt!
Bytte skåp i stallet idag med, så har fixat där lite.
Tico åker idag (Saras häst) Dem ska ju till Tingsryd och tävla nästa helg så efter deras hoppträning ikväll ska han stå i helsingborg hos en tjej som heter Olivia. För att trimmas lite. Så nu blir det inte så mycket rid med dem denna veckan och Jolly ska få gå ute på nätterna nu så länge.

Jobbar ikväll 17-22. Ska strax göra vid mig. Ta det lugt i soffan nu lite bara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: