erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-21
22:24:28

Nu har jag med helg :)
Hemma nu, slutade lite tidigare idag, eftersom jag jobbat över två dagar och det var lite att göra idag. jag hade restaurangen för mig själv idag, hade inga matgäster alls idag men mycjet "dricka" folk. Och det gick bra även idag, börjar få in rutinerna nu. Är ledig tills på tisdag nu. Lång helg, men harm ycket att göra här hemma b.la. så det är okej.
 
Var hos Jolly innan idag ju, tog in honom i stallet en sväng så han fick svalka sig, fick lite hö och mat. Longerade honom lite lättare idag eftersom jag inte han vila honom. När han stå rute så i solen vill jag inte bara hoppa upp och rida direkt eller longera. Men imorgon ska de ju bli lite sämre väder =/ Men att det är svalt på förmiddagen är bra för då hade jag tänk rida. Blir lite bommar imorgon för honom.
Vi mös massor idag, så go är han!
 
Ikväll åkte Sara L och hennes mamma Maria ut till honom och satte på täcket, han ska ju gå ute om nätterna nu lite. Så snällt så slapp jag köra ut efter jobb, visste visserligen inte att jag skulle sluta tidigare. Men tack ska ni ha! :)
 
Nu blir det bara soggmys, fotboll på  tv med. Sen blir det nog sängen, ska köra Pierre till golfbanan 6 imorogn bitti!?!? :O Midsommargolf. galet! hehe
 
Trevlig kväll och trevlig helg på er alla så hörs vi imorgon!
 
Kram från mig
.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: