erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-13
21:32:10

Kvälls update!

Hejsan:)
Nu är jag hemma.

Eftermiddag /kvällen såg ut såhär:

Åkte hem till Sara då hon ville göra film från sin hoppning igår, sedan körde vi och bytande mina nya stövlar då dem var fel i dragkedjan så jag fick nya :)
Saras beställde lika dana som mig men i brunt, dem fanns tydligen inte i hennes storlek :(
Sedan körde vi till min hopptränare Katarina :) Tittade på hästarna och såg henne och Pontus rida.
Ätit glass och fixat jobb till Sara har vi med gjort :)
Sen red vi dressyrpass både jag och Sara. Sen tvättade jag Jolly lite. Ren och fin igen, får se hur länge det varar :p
Nu är jag hemma och ser fotbollen, Tyskland leder, gott! Jag leder tipset än så länge :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: