erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-10
22:10:59

Helgen snart slut

Men den har varit bra. Kom hem för ett tag sen. Varit med Sara hela dagen.
När vi var klara i stallet innan idag åkte vi till en hästaffär för att kolla stövlar till oss båda. Vi fastnade för samma men det var bara jag som köpte. Grymt fina och otroligt sköna. Dem jag köpte innan passa tyvärr inte så jag tänker sälja dem för dem är jätte fina.
Lägger upp dem på bloggen imorgon tror jag så är ni intresserade hör av er!

Köpte även en speciell gelpadd till Jolly son är bra för ryggen :)
Sedan åt vi på donken som ni såg. Och sedan var vi hemma hos mig. Fixade filmen idag och sen roa vi oss :p slänger upp film på det imorgon. Haha!

Vid sju körde vi till stallet igen, tog in hästarn, gav mat mm. Sen följde jag med Sara hem en stund. Vi spela kort :D hehe
Nu blir det dusch, se klart fotbollen och krypa upp i Pierres knä för att bli kliad på ryggen ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: