erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-03
09:19:43

Härliga söndag :)
Godmorgon :) :)

Måste börja med att tacka igen, statistiken från igår visar 223 visningar, högsta för mig än så länge! :D

Solen skiner idag, ser lite blåsigt ut men hoppas där är lite värme ute, i Stävie kanske det är iallafall :)
Precis klätt mig och ska äta lite nu, sen traskar jag bort till Saras mormor och morfar så kommer Sara och hennes mamma och hämtar oss där.

Just ja. . Måste be om ursäkt för mina konstiga meningar eller små missar ibland ;) Men när jag bara skriver på eller mobilbloggar ändrar iphonen själv och jag tittar inte tillbaka alla gånger. Så förlåt! :)

Håller vi tummarna för Sara idag!!

Ps. glöm inte filmen från igår :)
http://www.youtube.com/watch?v=Fytjc0b22Fo&feature=g-upl
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: