erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-21
19:12:00

Har ni sett min häst?!
I snart 3 månader har jag haft dig. Den utveckling vi båda har gjort är så bra. Vi sa att det första året skulle vara träningsår, bara pay and jump. En riktig start har vi gjort och vi blev femma!
Vår resa har bara börjat. Vi rider varje dag, hoppar varje vecka. Övningar efter övningar.
Det här ska bli bra, ett träningsår, nästa år blir ännu ett fast med blandat pay and jump och lokala tävlingar.
Vi ska hitta en bra mellan höjd att bli säkra på, dem högre höjderna får vi träna köra på träningar. När vi bägge fått upp ett riktigt bra självförtroende och en fin rutin, kan inget stoppa oss! Du ska vi klättra på höjden och samla placeringar. Men först nästa år ska vi plocka placeringar i 80 och 90cm samt 1m hoppas jag.
 
Vår resa har bara börjat och dem timmarna vi har ihop varje dag är så fina, du visa mig sån trogenhet och kärlek att jag skulle vilja ge dig allt här i världen, men jag hoppas du känner av min kärlek på samma vis som jag känner av din!
<3
Den där bulliga rumpan finns inte kvar ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: