erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-12
21:46:40

Grymma ni är!!

För mig har min statistik varit bra, legat på ca 100 visningar om dagen och 20 läsare. Sen varannan dag ca 200 och 50 läsare och det var jag nöjd med. Men idag?!!?
Över 300 visningar och över 100 läsare! Ni är helt fantastiska! Så otroligt kul att ni läser. Hoppas ni fortsätter att följa och kommentera.
Videobloggarna kommer att fortsätta och det kommer en ny frågestund snart :)

Åkte till stallet runt fem. Mockade, sen kom Sara, vi fixa och dona sen åkte vi och handla milkahake ;) sen tillbaka för att gör i ordning Jolly och Tico.
Sara hoppade idag,( lägger upp video strax) jag och Jolly hade lite konsitionsträning.
Gått i mina nya stövlar idag, sköna :)
Nu ser jag och Pierre fotboll, EM ju :D

Här har ni :

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: