erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-23
20:22:04

Gokväll
Hejsan :)
Jag hoppas ni hade en riktigt trevlig midsommar, det hade jag iallafall. Sov länge idag och har sedan varit allmänt trött så därav den usla uppdateringen.
 
Har såklart varit ute hos Jolly, idag körde vi lite dressyr. Där var en annan tjej och red sin häst med, riktigt fin är den. Jolly gick bra idag med, regnet kom lite på oss. Precis som att han går bäst när det regnar :P
 
IDag blir det tyvärr inte så mycket update, har lite att göra och är trött. I med att appen då inte funkar sp kan jag inte göra dem inläggen jag brukar.  Men jag hoppas ni har annat för er en lördag än att läsa min blogg ;)
 
¨Någon som har hört något om när appen går igång igen?
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: