erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-19
10:18:02

God morgon

Gårdagen gick bra, kändes bra. Så hoppas det fortsätter, ska dit igen på osndag och torsdag denna veckan.

Har gjort ärende nu imorse och nu ska jag byta om för att åka ut til min hopptränare Katarina och hjälpa till :) Sara är redan där och jobbar på .

Sen i eftermiddag/kväll ska jag såklart ut till stallet som vanligt .:) mocka mm och rida Jolly :D Får se vad Sara tänkt rida idag, så hänger vi nog på så vi kan rida tillsammans :)

Ha en toppen dag i solen! Det ska jag ha

Kommentar:
#1: ebba

igår avslutades veckans blogg , bloggen strulade en hel del så kunde inte kommentera och säga att den hade avslutats men idag funkar det så gå in och kolla om det var du som vann :)

2012-06-19 @ 11:56:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: