erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-29
22:01:33

Go kväll :)
Hej svej.

Kom hem för ett litet tag sen, tog en snabb dusch åt lite och nu sitter jag i soffan och dricker te, tittar på Borat och surfar runder lite :)

Blev en eftermiddag i stallet, körde till Jolly vid fem igen, då var de ju sol igen så släppte ut honom en stund till, medans jag grejade lite. Amanda och hennes pappa kom runt halv sju och hämtade oss och vi begav oss in till ridklubben där dem har sin häst.

Amanda red dressyr på Jolly idag, han behövde det och jag behövde få se min häst i rörelse, inte alltid det lättaste när jag själv sitter på :P

Jolly var busig och pigg idag men testade även Amanda. Gick super fint i skritt och trav men bockade och studsade i galoppen. Men efter ett tag gav han efter. Jag satt upp lite i slutet med, han studsa nån gång med mig men gav upp rätt snabbt.

Tycker att Amanda red honom riktigt bra idag, kul och se och framför allt skönt. Men jag visste att hon kunde rida, annars hade hon inte fått sitta upp. Bra jobb från henne! Och en mycket trevlig kväll blev det.
Både hon och Jolly var slutkörda vilket jag tror bägge behövde ;)

Stort tack till familjen Vidales idag !
Nu får vi komma igång med våra hästar så vi kan tävla igen, inte sant?

Nu blir det en lugn och ensam kväll här ute i huset. Skönt ibland.

Tjing!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: