erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-15
21:25:34

Fullspäckad
Ja det har min dag varit. .
Började ju med att jobba hos Katarina, jag och Sara. Grymt kul :) Började med att laga staket, nån tosing hade sprungit sönder det ;) Sen mockning och allt vad där finns att göra. Vi red även lite hästar, Sara fick sig en riktigt skumptur en vända men hon höll sig kvar ;) hehe Vi var klara där runt halv fyra.

Och då bar det av hem mot Häljarp, bor ju i huset i helgen, körde Sara "lillasyster" till sin ridning, dem andra syskonen var också med. Anna och Sofia. Sara var super duktig på sin ridning idag!
Sen körde vi till Jolly, fixa i stallet, rykta och mös med honom och sedan skritta jag honom lite barbacka. Även lilla Anna Satt up :) (bild kommer) Jolly var duktig som vanligt, men bara skritt idag så. . Lite nätt vila för honom i helgen.

Åkte hem till huset där Pierre vänta på oss, tog ett dopp i poolen, bara jag och Anna som våga ;) och nu har vi nyss ätit. Hamburgare fixade älsking! Mums!!

Anna på Jolly :)

Brr kallt ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: