erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-05
12:17:19

Dem här bloggarna läser jag :)
Jag följer inte så många bloggar då jag inte har tid, och sen ska det vara intressant läsning med.
Men här är några av dem jag tittar in på varje dag :)

www.nellieberntsson.se Hennes liv med hästarna imponerar mig då hon är 12 år och klarar av att göra det hon gör.

www.kristinawarg.se 18 årig tjej som tävlar på Elitnivå, kul att följa och se hur det går!

www.sarafantastico.blogg.se  Sara Hörberg som jag rider ihop med, jag följer hennes liv i verkligheten varje dag, men tycker att ni ska läsa och följa henne på bloggen! Urfin tjej!

www.saraludh.blogg.se Min egen lilla Sara bloggar inte allt för myckt men när hon gör är det skoj :)


Och självklart ni som kometerar och har blogg så tittar jag in på era och läser några rader :)
Har du en blogg? Skriv gärna!
Kommentar:
#1: bella

Jag har ^^

2012-06-05 @ 14:06:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: