erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-28
14:20:24

Äntligen!
Wiho äntligen lite ny design och en header! Vad tycker ni ? :)
 
Red Jolly i skogen imorse, bara en skritt och travrunda, men han var pigg!!! Skönt att han är som vanligt!
Så fort munnen läkt ska vi börja hoppa igen, längtar!
Fixade och så i stallet innan med, red i mina nya stövlar för första gpngen idag :) Dö sköna!
 
Sebbe min barndomsvän ska hjälpa mig  med Jolly ikväll, har förberätt allt men han ska ta in honom. Tack vännen!
 
Jag jobbar ikväll 17-22 är det sagt, men jag vet att där är två fulla bussar inbokade, skoj! :)
 
Sara åkte till Tingsryd idag, önskar henne ett stort lycka till men framför allt att han har den bästa tiden i sitt liv!
Önskar jag kunnat följa med, men vi siktar på nästa år i stället. Heja sara och Tico!
 
Har tagit mig ett litet bad, ska bara ta det lugnt en stund nu innan jag ska göra mig i ordning för jobb.
Njut nu av solen och hoppas den stannar!
 
 
Tjing!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: