erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-17
22:13:43

Åååh!
Som ni märker är jag väldigt beroende utav blogg.se,s app. . Tycker det börjar bli jobbigt. Man tappar ju läsare, sviker er som verkligen läser. Jag sitter ju inte hemma om dagarna, är ute och ränner mycket. Och kan inte dela med mig =/
Men jag ber om ursäkt! och hoppas på att det kommer igång snart.

Tvättat hela eftermiddagen iallafall.
Var i stallet ikväll, fixa där och så. Jolly vilar ju, även Tico fick vila idag. Så söta våra hästar är, blir lika glad av att se Jolly varje dag och han är så kelig!! <3

Var på äventyr med Sara och hennes mamma nu ikväll, men det är hemligt ;) hehe men skoj var det iallafall.

Ser fotboll med sambon min nu, sen blir det väl sängen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: