erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-06-28
14:28:38

1 år med finaste!
Det är svårt att hitta ord för att beskriva hur mycket man älskar någon. .
Jag hittar inga för att ´beskriva min älskliing, Pierre Johnsson.
Jag älskar dig, hoppas jag röcker men samtidigt känns det som att det inte beskriver vad jag verkligen känner för dig, hur stor vpr kärlek är och vad du betyder för mig.

Allt det vi gått igenom, gott och ont. Allt som händer runt oss varje dag, golf, häst jobb. Vi fixar det, vi är där för varandra och försöker finnas där för våra nära omkring oss.

1 år idag, jag älskar dig mer nu än jag gjorde när vi träffades.

Jag älskar dig min skatt!
<3
Kommentar:
#1: Pierre

Jag älskar dig också min fina tulipan ;-). Jag älskar dig mer än du tror och mer än jag kanske visar de flesta gånger. <3

Svar: <3 fina du! Längtar tills vi ses ikväll!
Erika Svensson

2012-06-28 @ 14:42:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: