erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-03
12:59:22

Tid att låta tankarna flöda

Lång resa hem 6h som genast blev några till.

Vita landskap passerar utanför, väldigt vackert om jag får säga nått.

Sitter just nu med några underbara ballader i öronen och tankarna sprudlar förbi.
Under denna veckan ska jag förhoppningsvis ha klart var jag kommer fortsätta jobba med hästar. Svårt att välja ibland, men jag vet vad jag vill och börjar få abstinens utav att inte vara i stallet.
Snart är det jul, familjen i fokus.
Det finns en liten blond sak som jag älskar oerhört mycket och jag hoppas du förstår att jag alltid kommer finnas där för dig. Jag hoppas vi ses till jul, pojken med stort W <3

Snowflake saknar jag med, att man kan sakna en sån liten plutt som en hamster?
Av någon anledning blir mina djur väldigt tama och tar stor plats i hjärtat, kanske för att där är så tomt annars?

20 år senare, nästan 21 har jag varit med om så mycket men ändå så lite..
Vilsen i stor värld där jag hoppas göra avtryck en dag.

Tack för att ni följer med mig på min resa

/ A monster om Lady Gaga får säga det.


Just a simple girl

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: