erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-03
11:57:08

På väg hem

Kaos! Kan nig beskriva denna morgonen..
Inte nog med att man gick upp innan tuppen idag liksom.

Första tåget jag skulle med 06.40 blev inställt, lite panik då mitt x 2000 skulle gå sen ju. Då blev jag körd till flemingsberg där tåget skulle gå ifrån. Grymt mycket kö på motorvägen och vi konstaterade att jag aldrig skulle hinna. Ringer till sj (evighets kö) får bokat om biljetten så jag hann med ett annat tåg.
När jag då kommer till flemingsberg där tåget ska ta mig till Södertälje för att byta då är de en aningen försenat och jag måste ringa sj igen. Lång kö och när jag väl kommer fram bryts samtalet, kul!!
Aja tredje gången gillt då, en ny bokad biljett på ett helt annat tåg som tack och lov var fyra min sent så jag hann med det. Annars hade jag suttit där till 10.30 och väntat på nästa snabbtåg..
Jippie!

Hängde ni med?! Haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: