erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-17
15:41:31

Otur ibland
Mitt lilla finger ja, gör det svårt att blogga :P
 
I lördags skulle jag sänka en bom, den var väl för kort och föll ner när jag sänkte ena sidan. En rätt tung sexkantig bom föll på mina fingrar och när jag skulle lyfta handen satt jag fast i skrollan med lång fingret, ?! haha
Aja jag drog men  inget hände så fick spänna ut skrollan och ta loss fngret.
 
Det gjorde ju ont redan då men jag var iväg så det var bara att bita ihop. När jag kom hem var de ju  svullet och så och gjorde ont. Men det är ju bara ett finger tänkte jag.
Det var lite snett och konstigt blått på någotvis så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen, jag menar man åker inte in med ett finger vilket jag sa till dem med :P haha
 
Aja idag åkte jag till vårdcentralen iallafall, jag har fått mig en liten spicka. Men de läker ju ihop av sig själv då i 2 veckor ska jag vara tejpad och minst en veka lindad med. Så det var inte mer med det. Dock blir man onödigt "handikapad" med detta bandaget. .
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: