erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-18
13:54:42

Klart man saknar det
Hade det inte varit för sprickan i fingret nu så hade jag varit hos min hopptränare och ridit hela veckan.
Saknar ju det så mycket. Eftersom jag inte har någon häst just nu och det är inte förrän efter jul som jag börjar jobba med hästarna igen.
 
Jag har ju haft turen (peppar peppar) att aldrig haft en skadad häst så direkt, så jag förstår verkligen er som inte kan rida eller liknande hur det känns. Jag får abstinens ;) hehe
 
Det är ju inte bara ridandet som man saknar utan att ha någon att pyssla om och mysa med ute i stallet, det är ju bara så underbart.
 
aw min fina
<3
 
Kommentarer:

Sv; Okej! Åh jag älskar att handla julklappar, men det är väldigt svårt... Haha! Ja men det låter ju bra :)
Det blir skola och umgås med min pojkvän :)

Svar: haha men eller hur allitid svårt att hitta också julstressen :Paw mys :)
Erika Svensson

2012-12-18 @ 14:40:27

Mini-frågestund! Ställ över TRE frågor så får du en länk ikväll eller imorgon!
Frågestunden avslutas ikväll tidigast kl 8, FRÅGA PÅ!
http://moahsvantemark.blogg.se/2012/december/mini-fragestund.html#comment

KRAM

2012-12-18 @ 16:35:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: