erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-12
16:26:00

Kärlek Love Amore
Jag brukar uppmana er att vara er själva och våga, våga gör det du vill och det du står för. Men när de kommer till kärlek blir det oftast svårare, varför är det så egentligen?
 
Varför blir vi osäkra, blyga och vet inte riktigt vad vi vill, fast egentligen vet vi väl? Eller?
Allt blir så luddigt, oftast vill man så mycket mer än va man kanske kan, eller vad den andre vill?
 
Att hitta någon som alltid kommer finnas vid din sida är rätt svårt va? Att dela känslor, glädje, sorg, vardagen, livet med. Att oavsett vad så håller man ihop för man älskar ju varandra?!
 
Jag önskar tomten kunde komma med detta till mig en dag.
Just nu pratar jag om kärleken mellan människor, men om jag ska vara ärlig. Den känslan och den kärleken jag hade min med häst, det är nog något jag aldrig kommer känna igen men tänk om man kunnat få den bekräftelsen den omtanken och den äkta kärleken från en människa? Det borde ju inte vara så svårt med tanke på att en häst är en häst och en människa en människa..
 
Såklart är det kärlek på olika sätt som jag skulle älska en häst och en pojkvän det jag mernar är mer att den kärleken som jag fick utav Imagine kände man var äkta. Jag vet att det går att få den känslan från en pojke med, men kommer det hända? Kommer man få dem små bekräftelserna och känslan.
 
Det här är grymt svårt att förklara, men ni som har häst ni förstår nog exakt vad jag menar. Det är två olika sätt att älska någon på men dem där känslorna den där äktheten som aldrig sviker den skulle jag göra allt för.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: