erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-12
14:09:16

Julklappstips
Då ska vi se, ni har fått hästrelaterade saker och tips för honom så nu är det till tjejerna då.
Här har jag plockat ut saker som jag själv tycker om/ skulle vara en trevlig/kul julklapp.
 
Jag bröjar men några super fina nyårklänningar som är från www.stylebytyra.se
Det är sällan man vet vad man ska ha på sig, att få en super snyggklänning av sin pojke eller sin bästa vän vore väl härligt?
 
    
 
Även www.bubbleroom.se bjuder på urläckra klänningar här är mina favoriter
 
    
 
 
Jag är en sådan människa som älskar krypa ner i soffan med tända ljus och trevligt sällskap vad passar inte bättre än en urskön pläd? Som dessutom oftast är väldigt fina och passar bra in i inrednningen
Pläder hittar ni lite överallt men den här hittar ni på www.whonzimmer.se
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: