erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-19
15:30:19

Jag lever
Lite halvt iallafall, aja man ska inte klaga. Men inte lönt att lägga tid på bloggen om man ändå inte orkar.
Bloggsuget är ju sådär, eller jag vill gärna blogga men just nu finns där inte så mycket att skriva om och det känns sådär att lägga ut åsiktsinlägg efter åsiktsinlägg eller dyligt. Men jag ska bättra mig och snart händer det grejor igen.
 
Ska börja med att bli frisk och att mitt finger ska läka , så det är lättare att skriva ;)
Men jag läser runder på alla era bloggar och massa andra. Alltid lika kul och spännande. . Tycker detta är sjukt med Nellie igen, elelr ja inte bara henne men allt detta hat och att folk verkligen måste hålla på. .Varför inte glädjas åt andra liksom? Nej jag ska nock skriva ihop något jag med!
 
 
Kommentarer:

missa inte chansen att få synas i min blogg - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5744207

2012-12-19 @ 15:55:13

Sv; Det funkar ju det med! Åh det gjorde min dag :D Tusen tack finis! Jag läser din blogg också varje dag :)

Nu är överraskningen uppe :D

Kram

2012-12-19 @ 20:28:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: