erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-26
18:27:12

Hallå i stugorna

Det är Juletid och bloggen ligger inte i fokus då jag dessutom hoppas att bi själva myser och har det bra och inte bara surfar runder.

Men såklart kommer här upp lite saker :)

Fick mysa lite med hästar idag, underbart!
Ser så himla mycket fram emot nya jobbet och hoppas det blir kanon. Tror det kommer bli urkul och lärorikt men även tufft.
Ska bli kul att komma hem sen och packa ner alla ridkläder och bege mig upp mot ett grymt läge.

Finns massor med bilder och info att skriva men det får komma när jag sätter mig vid en dator.

Nej nu blir det mat.

Puss!

Kommentar:

Vi är två tjejer som startat en blogg där vi skriver texter om allt från att vara stark till några peppande ord för att komma iväg och träna. Vi lägger även upp bilder, musik och quotes! Det skulle vara jättekul om du ville gå in, kanske läsa något inlägg och se om det är en blogg för dig! :)Hoppas du hade en bra julafton, kram :)

Svar: spännande :)
Erika Svensson

2012-12-26 @ 23:15:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: