erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-07
15:57:19

Glad tjej

Tjiingeling :)
Allt är bra här i Danmark, fina hästar trevliga ryttare och idag är vädret kanon vi är klara för dagen incheckade på nytt hotell. Jag har nyss tagit en härlig dusch, höll på att somna där inne haha.

Vi ska iväg och äta när dem andra är klara sen drar vi tillbaka till tävlingen för att se dem höga klasserna, ha trevligt och sen är det nog lite partaj.

Prata med Tyra idag igen..ingenting är aktuellt men jag kan säga så mycket som att jag ligger i hennes telefonbok ;)
För er som inte träffat henne vill jag berätta att det är en urtrevlig tjej. Trots att vi bara hann prata lite snabbt mellan klasserna.
Trevlig, snygg tjej ;) längtar tills kollektionen släpps för kavajen hon rider med här är utläcker!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: