erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-16
21:26:35

Eloge till musikhjälpen
Har ni där ute följt musikhjälpen?
Jag såg utsläppningen nu, helt fantastiskt.
 
Det jag tycker är så härligt med detta pogram är just att Sverige visar ig från sin rätta sida. Vilka fina människor v är som bara ger och ger, speciellt nu i jultider när kassan är liten kanske. .
 
Nej allt detta hat,tjaffs, skriverier om te.x det här med våra traditioner är väl för jäkla löjligt om jag får säga det?!
Men här i musikhjälpen har vi visat att vi är ett, ett team som kämpar tillsammans mot något som är fel.
 
Vill skänka en bamse kram till dem tre pogramledarna som varit kanon och visade fina känslor ikväll. Jason som var inne på sitt 4e år visade mer känslor än vanligt och var överväldigad.
 
Ni kan gå in på www.musikhjaöpen.se för att se veckans kuligheter.
 
 
Njut nu av sista söndagstimmarna.
 
kram
Kommentarer:

Sv; Ja, om en vecka ju :)
Ja min helg var otroligt bra, hur har din helg varit? :)

Svar: såå sknt :)härligt att höra! Jo den var ocksp grym!
Erika Svensson

2012-12-17 @ 11:31:05
#2: Lina :)

Jag har följt dom minst 4-5 timmar varje dag, ibland mer och det har varit sjukt roligt att följa. Såg också utsläppningen och det är helt otroligt vad de har åstadkommit! :)

Svar: Men eller hur, helt fantastiskt :)
Erika Svensson

2012-12-17 @ 14:52:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: