erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-29
13:44:22

Djur som ger en känsla som inte går att beskriva
Jag har alltid varit en djur människa och är det än idag. 
Min teori är att om du ger kärlek till ett djur ger den dig hela sitt liv. 
Jag skämmer bort mina djur oftast, men med kärlek. Jag är  hård när det behövs och sätter upp gränser och regler, jag tror det är en viktig del i att allt fungerar och blir så fantastiskt som det ofta blir. 
 
Jag växte upp med världens finaste Labrador, Klara hund på fyra ben. Vi var som systrar. Idag har jag en dvärghamster. . DVÄRHAMSTER?! Hon är väldigt tam och kelig, lyssnar när man kallar och bara så ur söt. Men hur kan hon ha blivit så tam då? ja..
 
Imagine eller Jolly som ni är vana vid att höra. Hästen som jag nyss hade, han var min "lilla" hund, följde mig överallt, kom till mig i hagen. Satt jag i boxen lade han sitt hö eller halm över mina ben så att jag skulle få vara varm antar jag. När jag var ledsen var där hela tiden. Vi busade, mös, bråkade, kämpade och var så lyckliga. 
 
En kärlek som är obeskrivlig, en känsla som inte går att beskriva för er som inte har varit med en häst. 
Så till alla pojkvänner eller flickvänner där ute följ med till stallet ibland och få se och känns det som gör oss så lyckiga
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: