erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-21
12:00:00

Då var det väl min tur
Star rider, känns knappt lönt att skriva om det men lite reklam får man väl göra.
Jag träffade ju Tyra i Danmark där hon red med sina tävlingset för första gången så jag har sett dem "live" och dem var ursnygga ;)
Den svarta kavajen är verkligen fin på tävlingsbanan, det ska vara glitter och glamour samt en kavaj som verka sitta snyggt.
Jag tycker att på tävling ska det var stil, det behöver inte vara märke eller det dyraste men man ska se stilren eller fräck ut tycker jag. Att våga, det kommer ni väl ihåg att jag brukar tjata om?
 
Iallafall så diggar jag dem nästan hela kolektionen men framförallt det här
 
 
Allt hittar ni såklart på
www.starrider.se
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: