erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-12-31
14:21:45

31/12 2012- Nyårsafton
Sista dagen på det här året och alla  bjuder på sumeringar utav året som just passerat. 
Eftersom jag inte riktigt är som alla andra så väljer jag att inte göra det i år. För jag tror ni flesta har koll därute, jag menar ni har ju hängt här?
 
Däremot vill jag uppmana er där ute att inte tvunget trycka fram ett nyårslöfte om ni inte kommer på något eller inte vill. 2013 är minst lika långt som detta året har varit och vi vet inte riktigt vad som kommer hända. Varför göra oss själva besvikna med löften vi kanske inte kommer hålla? Nej Sätt upp lite lätta mål eller tankar eller punktlista kanske på saker du vill göra/uppnå under nästa år eller låt framgångarna eller motgångarna ha sin naturliga gång. 
 
Jag ser fram emot ett nytt år, nya händelser och nya erfarenheter. Jag har ett nytt äventyr som ligger och väntar nu i början utav Januari och jag fyller år om 17 dagar. jippi börjar bli gammal ;)
 
Nu tjafsar vi inte här.
 
Ställ bilen och ta ett glas bubbel och skåla dig ut ur 2012 och in i 2013. 
 
Önskar er alla ett Gott Nytt 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: