erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-03
13:06:32

Update
Hejsan hoppsan :)
Vilken härlig dag, solsken! Synd att man ska in och jobba några timmar sen bara ..
Allt är klart i stalelt ialalfall, Jolly fick som sagt jobba med ryggen idag och det gick så bra så. Rätt så vanligt pass idag och inte så mycket att skriva om.
 
Hoppade honom hemma igår ju. Sara H hjälpte till med hinder och bana :)
Vi började hoppa en 50 bana för att värma upp, och den sprang vi iprincip igenom då han var dö pigg :P haha Fast han hade jätte fin bjudning och hoppade super bra igår.
Höjde sedan banan 60-90 lite olika på alla hinderna, och även det gick bra. Men som sagt han var väldans pigg och framåt igår hehe.
 
Sara L filmade lite men inte så mycket, kan lägga upp men inte så mycket att se ;) Tror där är på 50 banan men hon filma inte när vi höjde? Fy Sara!
 
Allt gick bra och så på jobb igår, heldöt hela dagen iprincip sen vid halv fem small det på och vi fick jobba statan till stänging.
 
Börjar om två timamr då och jobbar till 19 sen får jag se vad älskling hade tänkt att vi ska göra ikväll :)
Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Synd men det får bli en annan gång då :) Okej vad kul, jag bor typ 2 min utanför hofterup, e du medlem i dagstorp då elr? Ungefär var ligger stallet?:)

Svar: ja absolut! Finns ju träningar med :) ah vad kul. Ja det blir ju dagstorp eller lödde. Hm vet du hofterups vägen? där är ju en busshålltsplats. Typ precis där. Fast på andra sidan buset, andra sidan vägen då. Brukar stå fjording i hagen där tror jag. . jag kan itne alla vägar och så i hofterup då jag är från landskrona/häljarp :P
Erika Svensson

2012-08-03 @ 13:41:54
#2: Elsa

Sv: Jaha, tror jag vet var du menar. Är det typ mitt emot ett skruttit gammalt rosa hus? Är det det så lägg "rosa huset" på minnet, alla från hofterup/ålstorp/lödde vet nämligen var det är så det är rätt vanligt att man använder "rosa huset" som utgångspunkt när man ska beskriva något. Kan liksom vara rätt bra att veta;)

Svar: aha, du de ska jag kolla upp, ska nog köra förbi idag :D haha tack du!
Erika Svensson

2012-08-04 @ 05:17:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: