erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-17
22:54:02

Underbara häst

Team<3

Kommentarer:
#1: Vickan<3

Jättefin blogg du har!! Kolla gärna in på min egna blogg. Jag skriver om mitt liv som ryttare & min väg till de högsta klasserna inom hoppning! Lämna gärna någon kommentar oxå<3 Kramis

Svar: Hej :) Tack så jätte mycket! Det ska jag absolut göra och se vad du skriver för kul :)
Erika Svensson

2012-08-17 @ 23:15:19
#2: Emilia

Grymt söt häst, du oxå!! ;)) <3

Svar: Tack :))
Erika Svensson

2012-08-17 @ 23:20:43
#3: Elsa

Sv: Haha ja, men jag får väl stå ut ett tag till "bara" fyra år kvar till studenten;) Vad kul! Nej har tyvärr inga tips för det, jag har faktiskt bara ridit på hack en gång på min kompis ponny så jag vet inte så jätte mkt om det.

Svar: ah men de var inte så jag mena. Han går jätte fint på hacket så det har jag inga problem med . Men när jag rider med bett som jag i princip alltid gör så går han inte lika lätt ner på tyglen. . Det var så jag menade :)
Erika Svensson

2012-08-18 @ 07:54:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: