erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-13
09:40:08

God morgon
Nu har lillebror åkt hem redan, var inte lätt att väcka honom imorse ;) hehe
 
Jaha min vecka är ju lite utav en stress vecka!
Jobbar mån-tis 12-19 så det är okej, hinner rida och fixa stallet på kvällarna.
Men ons.lör jobbar jag 12-21-22 och då ska det ridas och fixa stallet innan tolv plus hinna duscha mm. Det jobbiga är ju att jag inte har bil och måste cykla den biten fram och tillbaka som tar lite tid. .
 
Men va tusan de ska nog gå ihop. .
 
Underbart väder även idag, hade ju velat ligga solen så man har chans att bli brun jag äör inte van vid att vara så här blek. hehe
Kommentar:
#1: elsa

SV: Okej vad kul! Hoppas det blir bra i det nya stallet:)

Svar: Mm ett tag dit ju men ja :))
Erika Svensson

2012-08-13 @ 10:31:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: